Pagalbos centras / DUK

Kaip pirkti prekę?

Paspausdami mygtuką „Pirkti“, įdėsite prekę į savo pirkinių krepšelį. Išsirinkę norimas prekes, atlikite šiuos veiksmus: pasitikrinkite krepšelyje esančių prekių sąrašą ir kiekį, įveskite asmens duomenis bei prekių pristatymo adresą, pasirinkite prekių pristatymo ir apmokėjimo būdą, patvirtinkite užsakymą. Apie užsakymo patvirtinimą ir gautą apmokėjimą būsite informuoti el. paštu.

Norėdami sutaupyti laiko, galite susikurti paskyrą, kad kiekvieną kartą perkant nereikėtų iš naujo suvesti duomenų.

1
Kaip prenumeruoti leidinį?

Išsirinkę norimą leidinį nurodykite prenumeratos laikotarpį ir pasirinkite pageidaujamą leidinio prenumeratos pradžią. Žemiau pamatysite laukelį, kuriame nurodytas leidinio numerių kiekis, kurį Jūs gausite per pasirinktą prenumeratos laikotarpį. Spauskite mygtuką „Prenumeruoti“. Pasitikrinkite krepšelyje esančių prekių sąrašą ir kiekį, įveskite asmens duomenis bei prekių pristatymo adresą, pasirinkite prekių pristatymo ir apmokėjimo būdą, patvirtinkite užsakymą. Apie užsakymo patvirtinimą ir gautą apmokėjimą būsite informuoti el. paštu.  Norėdami gauti priminimą apie prenumeratos pabaigą, pažymėkite laukelį „Noriu gauti priminimą apie prenumeratos pabaigą“, kurį rasite rinkdamiesi pristatymo būdą.

2
Kaip galima atsiskaityti už prekes?

Už prekes galima atsiskaityti naudojantis elektronine  bankininkyste ar mokant bankiniu pavedimu.

3
Ar galima grąžinti prekę?

Pagal galiojančius LR teisės aktus, internetu įsigytas nepažeistas, originalioje pakuotėje esančias prekes galite grąžinti per 14 dienų. Ši nuostata netaikoma spaudos leidinių ir knygų grąžinimui, išskyrus tuos atvejus, kai pirkėjas gauna nekokybiškus leidinius. Daugiau informacijos rasite Taisyklių X punkte.

4
Ką daryti gavus nekokybišką prekę?

Nekokybiška prekė - tai prekė, kuri yra pažeista, pristatyta ne originalioje pakuotėje, pristatyta ne pilnos komplektacijos. Brokuota prekė yra pakeičiama į kokybišką per protingai trumpą laiką pristatant nurodytu adresu pakartotinai. Gavę brokuotą prekę, ne vėliau kaip per 5 kalendorines dienas, susisiekite su mumis el. paštu info@prenumeruoti.lt arba telefonu (8 5) 230 4402.

5
Ar galiu atsisakyti prenumeratos?

Turite teisę atsisakyti prenumeratos, jeigu prenumeruojamo leidinio leidėjas pažeidžia ar nevykdo prisiimtų įsipareigojimų. Daugiau informacijos Taisyklių X punkte „Užsakymo anuliavimas, prekių grąžinimas ir skundų nagrinėjimo tvarka“.

6
Ar galiu leidinį ar prenumeratą dovanoti kitam asmeniui?

Taip. Pirkdami ar prenumeruodami leidinį pažymėkite laukelį „Šis užsakymas yra dovana“. Atlikę apmokėjimą, galite atsisiųsti ir atsispausdinti dovanos sertifikatą, kurį gausite užsakymo metu nurodytu el. paštu. Jei pageidaujate, kad Jūsų nupirkti ar prenumeruoti leidiniai keliautų tiesiai dovanos gavėjui, nurodykite dovanos gavėjo adresą. Jei esate registruotas vartotojas, pridėkite naują gavėjo adresą. Nepamirškite nurodyti, kuriuo adresu norite gauti sąskaitą.

7
Ar gali pirkti juridinis asmuo?

Taip. Norėdami pirkti juridinio asmens vardu, prieš nurodydami gavėjo adresą, pažymėkite „Perka įmonė“.

8
Kaip pasinaudoti Dovanų kuponu?

Puslapyje www.prenumeruoti.lt išsirinkite leidinius ar leidinių prenumeratą ir įsidėkite juos į prekių krepšelį. Krepšelio puslapyje peržiūrėkite užsakymo suvestinę ir Dovanų kupono kodo laukelyje įveskite Dovanų kupono kodą. Jei nuolaidos lauke matote Dovanų kupone nurodytą vertę, kuponas pritaikytas sėkmingai. Atlikite likusius veiksmus (žr. punkte „Kaip pirkti prekę?“) ir laukite leidinių. Dovanų kuponą galite panaudoti tik vieną kartą. Kupono galiojimo laikas - 6 mėnesiai nuo kupono įsigijimo datos.

9
Kodėl mėnuo nesutampa su gauto leidinio numeriu?

Prenumeratoriui yra pristatomas tas leidinio numeris, kuris yra išleidžiamas einamąjį mėnesį. Leidinio numeris ir mėnuo gali nesutapti.

10
?

Neradote atsakymo į savo klausimą?

Parašykite mums